linnnighthope.blogg.se

Hej! Mitt namn är Linn Nighthope, en tjej från SSO. Jag lägger upp inlägg lite då och då och jag hoppas att du vill följa min resa genom spelet.

Dansa loss på discot!

Kategori: Allmänt

Woohoo! Dansa loss allihopa!  Äntligen fredag! Brukar du ta en omgång på discot? Kanske inte världens snyggaste dansmoves men hon försöker iallafall :) Det är ganska svårt att ta kort på dansen, jag tog minst fem bilder utan att lyckas. Men denna blid får bli bra. Hihi! Jag brukar inte dansa jätteofta men när man inte har särskilt mycket att göra kan det faktist vara ganska kul. Precis som med att sitta på ett café, om man chattar med nån kan det ju faktist vara riktigt trevligt! Nu ska jag se på film och äta ostbågar, hihi. Vad brukar du äta till fredagsmys? Svara gärna i kommentarerna. Ha en trevlig fredagkväll! M.v.h Linn Nighthope

KOMMENTARER:

  • Linn Nighthope säger:
    2017-04-21 | 19:22:26

    Hej! Bilden som jag tog kom inte med i inlägget, jag vet faktist inte varför. Men jag hoppas det är okej ändå. Ha en trevlig fredagkväll!

Kommentera inlägget här: