linnnighthope.blogg.se

Hej! Mitt namn är Linn Nighthope, en tjej från SSO. Jag lägger upp inlägg lite då och då och jag hoppas att du vill följa min resa genom spelet.

Välkommen till min blogg!

Kategori: Allmänt

 
Hej! Välkommen till min blogg! Mitt namn är Linn Nighthope och det är jag som har startat denna blogg. Jag är en tjej från sso (Starstable online) som ni kanske förstår på mitt namn. Jag menar, hur många är det som heter Nighthope i efternamn? Min inspiration till att starta en blogg kommer från Esmeralda Silverforce. Hon är nog min största förebild inom sso. Om du också spelar sso kommer här lite info!
Jag spelar på servern som heter Masmellow clouds.
Jag är lifetime starrider, om du undrar var det inte jag själv som betalade utan jag fick det i julklapp.
Jag är i level 18 så jag kan just nu ta mig in i alla delar av spelet.
Jag uppdaterar min blogg så ofta jag kan, så tjata snälla inte på mig om fler inlägg.
Jag har även en YouTube kanal som heter Linn Nighthope.
 
Ha en bra dag!
M.v.h Linn Nighthope
Kommentera inlägget här: