linnnighthope.blogg.se

Hej! Mitt namn är Linn Nighthope, en tjej från SSO. Jag lägger upp inlägg lite då och då och jag hoppas att du vill följa min resa genom spelet.

Förlåt...

Kategori: Allmänt

Hejsan! Det var ett tag sedan nu! Jag ber om ursäkt för att jag inte lagt upp något, men jag har liksom inte haft någon lust eller tyckt att det var roligt. Men nu ska jag försöka att bättra mig! Jag hoppas att det inte gör något, men det tror jag inte för det är nästan igen som lä
ser min blogg, inte vad jag vet i alla fall. :( Men nu ska vi inte vara ledsna för det! Jag tycker att det är roligt att blogga men det är ju alltid roligare när någon läser bloggen. Men i alla fall tänkte jag försöka lägga upp varje/ varrannan dag. Men lyckas jag inte med det så får det bli en gång i veckan! Aja, det var allt jag hade att säga för idag, och vem vet, det kanske kommer mer idag för det är ju faktiskt onsdag... Ha det så bra i alla fall! M.v.h Linn Nighthope
Kommentera inlägget här: