linnnighthope.blogg.se

Hej! Mitt namn är Linn Nighthope, en tjej från SSO. Jag lägger upp inlägg lite då och då och jag hoppas att du vill följa min resa genom spelet.

I’m back!

Kategori: Allmänt, Spel

(null)

Halloj!
Efter många om och men har jag bestämt mig för att börja blogga igen! Jag bloggade ju ett tag för väääldigt länge sen, men tog sen en paus och valde att köra helt på min Youtube-kanal istället. 
I början var det jätteroligt med Youtube och jag hade det mest som en hobby. Men tiden gick och kanalen växte, även jag. Tillslut hann jag knappt med att spela in nya videos och jag kände en väldig press. Därför har jag nu bestämt mig för att ta en paus med kanalen på några månader eller så. Har inte tänkt att lägga ner den helt men jag tar helt enkelt bara en paus! 
Så nu hade jag istället tänkt att börja blogga! 
Kommer nog inte kunna uppdatera varje dag, men ska försöka så ofta jag kan! 
Har inte så mycket mer att säga, utan jag hoppas helt enkelt att du vill följa mig här på bloggen!
Mvh Linn Nighthope
Kommentera inlägget här: